Bi bak hele bak.

Arkadaşlar anlıyorum, okuyorsunuz, beğeniyorsunuz. Hoşunuza gidiyor veya gitmiyor. Hoşuna gidenler paylaşmak istiyor. Anlarım. Amenna. Ama gidip de adımı yazmadan paylaşırsanız bu ciddi bi suç. Üstelik kendi adını yazabilecek kadar karaktersiz insanlar da var. Bu haksızlık. Bu aşağılık bir davranış.
Ya hepsini geçtim emek hırsızlığı be kardeşim. Duygu hırsızlığı. O yazdıklarım benim sızılarım. Benim gözyaşlarımın ürünü. Uyuyamadığım, solumu parçalarcasına ağladığım gecelerin ürünü lan bu şiirler. Adam kalkmış bir de “yaratıcıyım, dilim keskin” bilmem ne yazmış. Bugün gördüm ayar oldum. Cidden bak. Lan benim kanım, benim sızım, benim solum. Kızlara hava atıcam diye kendini yırtmana ne gerek var kuzum?
Üstelik telif hakkı da bana ait bunların. Dava açsam adamın donuna kadar alacağım, haberi yok şuursuzun. Hakkaten çok sinirlendim.
Bunları üstüne alınacak insanlar belli, başkaları çıkıp da bana atarlanmasın. Üstüne alınan varsa zaten ben o adamdan şüphelenirim arkadaş.
Akıllı olun, duygularımı çalıp da üstünüze giymeyin. Zararlı çıkan siz olursunuz.
Saygılar…
Tuğba Karademir

Rabbe yakarış zamanı

Canım yanmaktan ziyade kavruluyor.
Secdede buluyorum huzuru, biraz gözyaşı biraz yakarış…
Böyle böyle sabah oluyor.
Bilmez kimse beni Senin (Rabb) kadar,
Boşuna dememiş Yunus Emre “Bana Seni Gerek Seni” diye.
Ne olursa olsun, beni her zaman işitip bilenim var.

Okumaya devam et

İç Döküntüleri

Yazmayayım yazmayayım diyorum, olmuyor lan.

Şuan hali hazırda paylaşmadığım iki şiir var, sayfada paylaşmadım yani. Ama içim patlıyor böyle bi iç dökünütüsü yaşıyorum. Yazmaya başlasam sanki 3-5 hafta aralıksız yazabilirmişim gibi kelimeler beynimin hücre çeperini zorluyor. Parmaklarımı durduramıyorum moruk. Bildiğin durduramıyorum. Susma Tuğba susma Tuğba. Hay anasını satayım ya.
Neyse millet diyecek ki şimdi “Aa sana yakışıyor mu bu üslupla konuşmak?”
Ulan beni bilen biliyo, rol yapacak değilim ya size. Ben doğalım abi. Böyle konuşuyorum. Kimi kasıyo, kime batıyo üslubum bilemem ama lan da derim moruk da derim, derim yani. Maske takmayı sevmiyorum ben oğlum. Takılmayın benim sözcüklerime. Hoşunuza gitmiyorsa da okumayın. Sanki silah zoruyla okutturuyoruz. Ben içimi döküyorum. Kime ne?

Neyse…

Okumaya devam et

Unutur gibi olursun…

Unutmuştum ulan!
Çok güzel unutmuştum.
Unutur gibi olmuştum.
Alışmıştım biraz da.
Sonra çıktın geldin camın altına.
Lanet girsin o güne de, sana da.
Yine hayatımı alt üst ettin ve yine gidiyorsun.
Ve artık ne biliyor musun,
Şiirlerimden seni Okumaya devam et