İç Döküntüleri

Yazmayayım yazmayayım diyorum, olmuyor lan.

Şuan hali hazırda paylaşmadığım iki şiir var, sayfada paylaşmadım yani. Ama içim patlıyor böyle bi iç dökünütüsü yaşıyorum. Yazmaya başlasam sanki 3-5 hafta aralıksız yazabilirmişim gibi kelimeler beynimin hücre çeperini zorluyor. Parmaklarımı durduramıyorum moruk. Bildiğin durduramıyorum. Susma Tuğba susma Tuğba. Hay anasını satayım ya.
Neyse millet diyecek ki şimdi “Aa sana yakışıyor mu bu üslupla konuşmak?”
Ulan beni bilen biliyo, rol yapacak değilim ya size. Ben doğalım abi. Böyle konuşuyorum. Kimi kasıyo, kime batıyo üslubum bilemem ama lan da derim moruk da derim, derim yani. Maske takmayı sevmiyorum ben oğlum. Takılmayın benim sözcüklerime. Hoşunuza gitmiyorsa da okumayın. Sanki silah zoruyla okutturuyoruz. Ben içimi döküyorum. Kime ne?

Neyse…

Okumaya devam et

Reklamlar

Külsün

Canımı alıyorlar, deşiyorlar beni her defasında senin bilmediğin yerlerimden.
Kırıyorlar.
İncitiyorlar.
Sen bilmiyorsun sevgilim.
Sen körsün.
Senin Okumaya devam et